Goede klantenservice staat voorop
Het volledig ontzorgen van onze klanten is voor een groot deel gelegen in het goed informeren van de bewoners en het adequaat beantwoorden van hun vragen. Dit is terug te vinden in de dienstverlening van istaDES aan de bewoners. Met het uitbesteden van de ‘Klantenservice’ neemt istaDES het klantcontact over van de woningcorporatie of beheerder.
Een uniek telefoonnummer voor uw bewoners
Voor iedere klant heeft istaDES een uniek telefoonnummer met een keuzemenu beschikbaar, dat de bewoners kunnen bellen bij storingen (24 uurs service) en technische vragen. De bewoners worden dan direct verbonden met de onderhoudspartij. Daarbij respecteren wij iedere lopende samenwerking. Ook voor vragen over het energieverbruik, de afrekening, voorschotbedragen en monitoring kunnen de bewoners naar dit unieke nummer bellen. Deze vragen worden beantwoord door een medewerker van ista Nederland, die daarbij wordt aangestuurd door istaDES. Alle inkomende vragen worden geregistreerd en in een kwartaalrapportage met u besproken. Zo nodig en in overleg met u, worden er acties aan verbonden. Hoe wij de dienstverlening verder voor u inrichten, stemmen wij graag met u af.
Wij staan voor u en uw bewoners klaar voor:
- Technische vragen
- Vragen over tarieven
- Algemene vragen
- Overige klantcommunicatie